poniedziałek, 2 lipca 2012

Wywiad z AmfijaSmiley

Redaktorka: Twój nick to AmfijaSmiley. Jak masz na prawdę na imię.???
AmfijaSmiley: Mam na imię Weronika. Mieszkam w województwie śląskim.

Redaktorka: Jak dowiedziałaś się o stardoll.com.???
AmfijaSmiley: Stardoll poznałam dzięki temu, że w lipcu 2010 roku, moja siostra, która gra tu już od 2009 roku, wyjeżdżając z rodzicami na wakacje, prosiła mnie, zaopiekować się jej Doll. 


Redaktorka:Powiedz jak to robisz.??? Jesteś sławna na całym Polskim stardoll'u. Zdradź nam swój sekret.
AmfijaSmiley: Z tą sławą to przesada. Mam sporo przyjaciół na Stardoll i często do siebie zaglądamy, ale to nie cały Polski stardoll.

Redaktorka: Jak wyczytałam w prezentacji interesujesz się architekturą. Skąd wzięła się twoja pasja.?
AmfijaSmiley: Architektura to moje hobby, chyba od zawsze. Odkąd sięgam pamięcią, wraz z moim tatą przeszukiwaliśmy biblioteki, by znaleźć książki, a w nich zdjęcia dotyczące przebudowy starych pałaców i innych budowli. Moim faworytem jest Karoli Fryderyk Schinkel. Udało mi się kilka jego 'prac' zobaczyć w terenie.


Redaktorka: Twój apartament jest śliczny. Z czy to się wiąże.??
AmfijaSmiley: Dziękuje. Kocham podróże i książki, i to one inspirują do tworzenia moich pokoi.

Redaktorka: Bardzo dziękuje ci za ten wywiad.
AmfijaSmiley: Ja również dziękuje. Pozdrawiam Was wszystkich bardzo serdecznie.



Z AmfijąSmiley rozmawiała redaktorka bloga Karcia309.

PS: Bardzo proszę jeśli macie jeszcze jakieś propozycje z kim mogę przeprowadzić wywiad piszcie w komentarzach.

6 komentarzy:

Anonimowy pisze...

super mogłabyś poprowadzić wywiad z HarajukuGirlPL

Anonimowy pisze...

lenalena20 też jest nawet nawet znana

Anonimowy pisze...

kate72 proponuję

Anonimowy pisze...

oooooooooo znana to na pewno jest AnnDoll88 przecież pisze artykuły na starblogu

Anonimowy pisze...

może dudaczek jak już mówimy o starblogerach

Anonimowy pisze...

Amandee też jest fajna, bardzo miła i robi super fryzury