piątek, 27 lipca 2012

Dowcipy o Jasiu


Nie uśmiałeś/aś się dzisiaj ani razu?Posłuchaj naszych dowcipów o Jasiu!(Ale się zrymowało;))

--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
W szkole nauczycielka każe dzieciom usiąść do ławek i zapisać temat lekcji, które brzmiał PRZECIWIEŃSTWA.

Jasio się zgłasza i mówi: 
- Proszę pani,proszę pani
- Co się stało Jasiu?
- A co to są przeciwieństwa?
- No na przykład zimno ,ciepło,smutek ,szczęście 
- aaaa,rozumiem a mogę spróbować?
- No proszę no na przykład znajdź przeciwieństwo do mnie...
A Jasio na to odpowiada:
- Ładna.
--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Jasiu mówi do taty:
-Twój stary jest głupi
Tata:
- Chyba twój.
--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Wykrywacz kłamstw
Jasiu wraca do domu ze szkoły i mówi mamie 
- mamo!
-co Jasiu?
-dostałem 6 
- dobrze , jestem dumna
Jasiu pochwalił się też tacie 
-tato!
-co Jasiu?
-dostałem 6 
-świetnie
Jaś chwalił się tak 2 tygodnie.Tata postanowił przynieść wykrywacz kłamstw.
Gdy kłamie robi buu, a kiedy prawdę pip .
Jaś mówi na 2 dzień 
- dostałem 6 
- buu - słychać głos urządzenia
- Jasiu nie kłam
Mama mówi: 
- Kiedy ja byłam w szkole miałam 6
- buu
- 5 
- buu
- 4
- buu
- 3
- buu
- 2
- buu
- 1
-pip
Następnie odzywa się tata:
- Kiedy ja byłem w szkole..............

- buu
----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

1 komentarz:

Unknown pisze...

super, oby jak najwięcej takich dowcipów.