sobota, 14 lipca 2012

Stroje

Przepraszam że tak długo nie pisałam ,ale zapomniałam hasła do konta Google c:
Już wiem czym będę się zajmowała na blogu :
- Nowościami (na stardoll)
- Poradnikiem (jak dobrze się ubrać )
Instrukcji niestety nie będę kontynuowała . Przepraszam ;c
W dzisiejszym poście :

...

Styl Punk ! Styl ten jest zaawansowany w kolor czarny .  Charakterystyczne ubrania : Wysokie trampki , glany . Chusty typu arafatki oraz skóry. 
Jak ja bym ubrała doll w stylu PUNK :
Bluzka lekko podwinięta na nią skóra która lekko się wyróżnia . Dziurawe leginsy oraz wiązane buty na koturnie . Moim zdaniem w stroju wyróżnia się skóra . Z tego powodu bardzo się ciesze bo ubranie nie może być 'smutne' . Nie bierzcie pod uwagę make-up'u . Fajnie by było jakby goska88 napisała poradnik : "jak pomalować się w stylu PUNK "
Dla chętnych koszt :

piosenki które towarzyszyły mi w ubieraniu doll oraz pisaniu :





Mikaa170


 

6 komentarzy:

goska88 pisze...

Spoko. Postaram się coś takiego dodać :)

Dominika pisze...

Dzięki :P

Anonimowy pisze...

żal czemu nie będzie już instrukcji ja na nią tak długo czekam

Anonimowy pisze...

najlepszy i najciekawszy post instrukcja na tym blogu a ci się nie chce go kontynuować

Anonimowy pisze...

mogłabyś zrobić chociaż cz.II tej instrukcji pliss co ci zależy

Dominika pisze...

Ok ,ok dokończę ;p