-PRZED PO- 
Dzisiaj zajmę się metamorfozą Karinka22.Zaczęłam od stroju(jak widać).
Strój PRZED:Nie był zły,nawet mi się podobał.
Strój PO:Masz bardzo,bardzo mało ubrań w szafie.Z tego co było udało mi się wykombinować tylko coś takiego.
Teraz make'up:
PRZED:

Hmmmm...Ładna twarz,fajne włosy,tylko szkoda,że nie użyłaś żadnych kosmetyków.
PO:

No nie miałaś wielu kosmetyków,ale jednak udało się coś zrobić.Uważam,że wyszło całkiem,całkiem.
Co myślicie o tej metamorfozie?Lepiej PRZED czy PO?
1 komentarz:
jeb sie, ale karinka ladna ta przed
Prześlij komentarz