sobota, 28 lipca 2012

Metamorfoza misiaczek5615

Zacznijmy od makijażu :

 Przed:
Nie podoba mi się. Nie potrzebnie zakładałaś kolczyki. Makijaż nie jest najgorszy ale jakiś tam wspaniały też nie jest.

Po:
Ciężko było mi zrobić cokolwiek innego. Myślę, że wyglądasz lepiej, ale nie jestem zadowolona z efektów.

Strój:

Przed:
Niby jest wszystko ok, ale jednak coś mi nie pasuje. Może buty, może bluzka; nie wiem.

Po:
Nie jest to jakaś specjalna stylizacja, ale myślę, że nawet ładnie wyszło. Dodałam łososiowe buty aby ożywić strój, szkoda, że nie miałaś torebki w podobnym odcieniu.


I co myślicie?
Lepiej przed czy po?

Skomentujcie :D

2 komentarze:

Unknown pisze...

Makijaż "przed" jest okropny ;( nigdy nie widziałam lalki tak błyszczącej się, zmieniłabym wszystko szminkę, cienie. Co do stylizacji o wiele lepiej jest "po" też mi się zdaję, że to coś z bluzką, jest świecąca i kompletnie nie pasuję do reszty stroju tak samo jak buty: różowe '/. "po" jest o niebo lepiej, ładnie :)

MichalinaSzafir

Unknown pisze...

Przed twarz: Bardzo mi się nie podoba. Po prostu jest zbyt świecąco. I kolczyki są okropne :c.
Po twarz: Hmm.. Też mi się nie podoba nadal jest za bardzo świecąco czarna szminka jest paskudna zarówno jak przed i po i do tego włosy nie pasują (są okropne) chyba jednak lepiej było przed :c.
Przed strój: Nie podoba mi się bluzka która się bardzo świeci no i do niczego nie pasujące buty.
Po strój: Podoba mi się twoja stylizacja, jednakże zmieniła bym buty które do niczego nie pasują. Po jej doll widać że jest "EMO". Mam nadzieję że cię nie uraziłam ale wyrażałam tylko swoje zdanie c: