sobota, 28 lipca 2012

Metamorfoza-MichalinaSzafir

Witajcie!Dzisiaj zajmę się kolejną metamorfozą.Będzie to metamorfoza MichalinaSzafir.
Zaczynamy od stroju:
-PRZED        PO 1-PO 2-
Przed:Strój był całkiem ok.Nie mam do powiedzenia już nic na jego temat.
Po:Jak zauważyliście już zapewne umieściłam dwie propozycje.PO 1 i PO 2.Zrobiłam tak, ponieważ miałam dwa pomysły.
PO 1:Ta stylizacja według mnie jest  elegancka.Bardzo mi się podoba.
PO 2:Hmmmmm...Ta jest taka bardziej codzienna,prosta ,ale moim zdaniem też ładna.


Teraz makijaż:



Camera
Przed:Fajna fryzura,kokarda i wspaniałe oczy ;)


Camera
Po:Zmieniłam fryzurę.Tak mi się wydaje,że ta bardziej pasuje.Zmniejszyłam również ilość cieniu do powiek.


               Co myślicie o tej metamorfozie?Lepiej było przed czy po?

1 komentarz:

Unknown pisze...

Dziękuję za metamorfozę, jak dla mnie jest cudnie, wszystko mi się podoba a w szczególności makijaż, sądzę, że kiedyś wykorzystam ;)
MichalinaSzafir