niedziela, 19 sierpnia 2012

Paznokcie Ombre nails

Cześć.Dziś odejdziemy trochę od tematu stardoll'a,będzie trochę o modzie.Naszym celem są paznokcie.


Wiele z Nas dziewczyn maluje paznokcie.Ale, czy wiecie jakie paznokcie są hitem tego sezonu?Tegorocznym hitem są paznokcie w stylu ombre nails,czyli pocieniowane paznokcie.








Przygotowałam dla Was instrukcję: Jak pomalować pazurki w stylu ombre nails?-Wzorując się na filmiku z YouTube.com.

Potrzebne będą:woda,mała gąbka,3 lakiery do paznokci(kolory dowolne),zmywacz,patyczek do uszu,lakier do paznokci bezbarwny.



Tak będą wyglądały nasze paznokcie.

Na początek:malujemy paznokcie bezbarwnym lakierem.
Bierzemy małą gąbkę,zamaczamy ją w wodzie,a następnie wyciskamy.
Teraz malujemy ją trzema kolorami lakieru, które wybraliśmy.
Przykładamy gąbkę do paznokcia.
Otrzymujemy taki efekt.
Wycieramy palca wacikiem zanurzonym w zmywaczu.
Malujemy paznokieć lakierem bezbarwnym i mamy już jeden paznokieć z głowy.W taki sposób malujemy resztę paznokci.

Mam nadzieję,że post Wam się spodobał.Czekam na wasze komentarze,będzie mi bardzo miło jeśli napiszesz swoją opinię.

_______________________________________________________________________________

Co do konkursu na flagowy make'up wygrała: MISSmagda2340,ponieważ jej makijaż najbardziej przypominał flagę którą wybrała.Nie rozstrzygnęłam 2 i 3 miejsca,ponieważ miałam małą ilość prac i nie za bardzo było z czego wybierać.Po odbiór nagrody MISSmagda2340 masz zgłosić się w ciągu 24h!Inaczej nagroda przepadnie.








1 komentarz:

Anonimowy pisze...

Bardzo Fajne Musze Sobie Zrobić :)